ملت  چین از ایام القدیم ، کشوری دموکراسی،  صلحجوی ، عدالت جوی ، مروج صلح در جهان و  خواهان پیشبرد توسعه با ثبات  بوده است ، ما قاطعانه از صلح وثبات جهان و توسعه برابر دفاع می کنیم !

آقای ای جه  کارگردان مسلمان چینی

      مردم صلح جوی در سراسر جهان همه متحد شوند تا قاطعانه آن عناصر شریان اسرائیل که نقض صلح هستند را از بین ببرند! و به طور قطعی  اسرائیل این کشور غیر انسانی را از روی زمین ریشه کن کنند ! و با خستگی ناپذیری، تمام بقایای سازمان مسلح ضد بشری به رهبری اسرائیل را از بین ببرند !

     ملت  چین از ایام القدیم ، کشوری دموکراسی،  صلحجوی ، عدالت جوی ، مروج صلح در جهان و  خواهان پیشبرد توسعه با ثبات  بوده است ، ما قاطعانه از صلح وثبات جهان و توسعه برابر دفاع می کنیم !

       سی سال پیش ، امام خمینی بنیادگذار جمهوری اسلامی ایران آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان را ” روز جهانی قدس “ نامگذار کرد و از آن زمان ، بیش از پیش صلحجویان در جهان ، نه تنها در این روز ، بلکه  هر روز با روش های گوناگون از مردم مظلومین فلسطین حمایت می کردند . دولت و مردم چین با روحیه انسان دوستی مداوم به مردم فلسطین کمک کرده اند و به طور قاطع در برابر رژیم متجاوز صهیونیستی مقاومت کرده اند و این حکومت شیطنتی ضد بشری روی زمین را محکوم کرده اند؛ زیرا اسرائیلی های بی وجدان و بی رحم، مردم فلسطین را قتل عام کردند ، چه مردان ، چه زنان ، به خصوص کودکان و زنان را بمباران کردند. اعمال شیطنتی اسرائیل نه فقط تجاوز ، بلکه نسل کشی است .چین و مردم چین حتی بیشتر از سایر صلحجویان در جهان، با روش های مختلف از مردم فلسطین حمایت  کرده اند و به آنان کمک می کنند .

        روز قدس روز مخالفت مسلمانان در سراسر جهان با تجاوز ، دفاع از عدالت ، حفاظت از حقوق بشر ، فراخواندن به صلح است ، قدس آرمان مشترک جهان اسلام است وآزادی قدس نیز هدفی است که جهان اسلام و همه بشر دنبال می کنند ، ما باید متحد شویم و به جهان اعلام کنیم که برای عدالت و انصاف ، آزادی و صلح ، ضد نسل کشی ، ضد استبداد ، ما باید قاطعانه اسرائیل را ریشه کن کنیم و از حماس که در ترویج صلح ، نجات جان مستضعفان و حفظ یکپارچگی سرزمین فلسطین و حقوق ملی فلسطین ، حمایت کنیم و معتقدیم که به زودی پیروزی جدیدی را  خواهد دید ، هر چقدر این راه سخت و طولانی باشد . ملت چین همواره با مردم مسلمان جهان  متحد خواهد بود تا  توسعه و صلح جهان را از زاویه عادلانه و شایسته ترویج دهند . مسلمانان چین همواره افکار و سیاست های رهبری حزب کمونیست چین را اجرا می کنند ، ترویج دادن صلح و توسعه ،  با حمایت از اتحاد مسلمانان جهان ، همدل و همنفس و دست به دست مسئولیت عدالت را به طور مشترک به دوش بکشند و مفهوم توسعه صلح آمیز را عملی کنند و برای حفظ صلح جهان و همزیستی و مسالمت آمیز بشریت با هم تلاش کنند .

        ما یک بار دیگر از کشورها و مردمان صلحجوی دعوت می­کنیم که  برای از بین بردن و ریشه کن کردن اسرائیل متجاوز متحد شویم و برای ایجاد صلح و ثبات جهان خدمت کنیم و برای حفظ راه توسعه درخشانی تلاش کنیم !

کد خبر 19116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =